Back on track!

Tjena mittbena!
hemma och sitter nu på min plats, i sängen. haha, här har jag suttit de tre senaste dagarna och bara plugga pluggat pch pluggat. Duktig flicka, men jag börjar bli smått uttråkad nu vill jag påstå! Är i stort behov av att få träffa min älskling, sova hos honom, få träna, få shoppa lite och fika!! Ah, denna veckan tar död på mig.. jaja bara tisdag onsdag och torsdag kvar! nu kör vi. Idag blire genetik, svenska och matte. I better hurry up! ;) Dagen har varit helt okej, lite småstressig sådär och halvdant humör men jag överlever! Just nu vill jag bara få mitt jullov och få chilla i tre veckor. gosh så najs de ska bli!!

jaja, back on track nu då! Next: Genetik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0