Bio, Harry´s och mys med min Max!

Det var en riktigt mysig kväll igår, och det äger att jag har en sån fin pojkvän! :) Jag drog in till stan och mötte upp Max vid bion, vi köpte biljetter till Due Date och sedan drog vi till videomix och köpte "Lite" godis! ;) Sedan fick vi dom bästa platserna (sofforna, ett måste!!) och filmen var faktiskt skit bra och riktigt rolig! Så det var awesome. Efter filmen drog vi till Harry´s och käkade kycklingvingar med pommes, asså dom är så galet goda så ni anar inte! Det var riktigt mys i alla fall, och någon som jag och Max borde göra om tycker jag! :) Sen drog vi hem till min älskling, bara myste, han fick sitt armband och ah, vi hade det mysigt! Tack för en galet bra kväll älskling♥

Imorse var det väl lagom kul att dra till skolan men det funkade! Vi fick klättra på idrotten, det var ganska svårt men ändå rätt kul, fast svinkallt!! Så nu sitter jag hemma i myskläder och mjukisofflorna och kollar lite Tv. Hade tänkt träna men jag är verkligen helt slut, och behöver plugga, så träningen tar jag imorgon istället. Nu ska jag värma lite soppa, sätta upp håret i en toffs och mysa in mig i täcket! Blir ett Paradise Hotel avsnitt och sedan till att ta tag i plugget! Vi säger så, det lät bra. Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0