blä.

idag suger mitt liv. Det är kallt, jag har suttit en heel dag i en jävla Aula, försökte dock vara vid medvetande och så anagerad som möjligt för nu ska jag ha mitt MVG i Biologi!.. eller ah, pratade la lite mer än vanligt, och vår redovisning tycker jag gick rätt bra! :) Good work my grooupies! :) Sedan drog jag till FORM, skulle springa rikigt jävla länge hade jag tänkt för att jag var på ett sådant bajsigt humör, vad händer? Jo, jag får HÅLL efter 0.8 km typ -.- vilket dock gjorde mi ännu mer förbannad så då sprang jag fyra kilometer istället, med världens håll!! ah, jaja, jag gillar att vara arg och förbannad och på ett bajsigt humör när man ska träna, då ger man inte upp lika lätt. Sedan provade ja även nya magmaskinen (y) rikigt bra faktiskt! Lite rygg & stretching blev det också! Sedan mötte jag upp mamma och mormor, fick en varm kofta, några baströjor och en apelsin så var jag nöjd haha! Nu är jag äntligen hemma! Fryser som ett as.. varför gör jag det verkligen hela tiden nu? jätte jobbigt, vill fan ha min vineter jacka hela tiden. Inte bra. Jag är en sommarmänniska helt enkelt! :)

Syster fyller år idag, så grattis till henne! Världens bästa syster♥  Vi ska käka lite gott snart men innan dess hade jag tänkt hoppa ner i min onepiece för att sedan sätta mig med matteboken.. puuh. Orkar verkligen inte egentligen men det får väl gå. Psykologin är framflyttad till fredag så den fixar jag nog på fredag eftermiddag och fokuserar på matten nu. Imorgon vill jag verkligen va med min Max, men vi får väl se, har träning 17-18 och sedan har jag provet på fredag.. jaja de löser väl sig precis som allt annat i mitt liv ;) Nu ska jag i alla fall försöka koncentrera mig så jag slipper skiten imorgon. Är en millisekund från att säga "Äsch skit i detta provet med det löser sig till sommarn!" men nej, nu SKA jag fixa det, jag har bestämt mig och så kommer det att bli. Så dålig på matte är jag faktiskt inte! :) 

Vad ska alla ni andra göra ikväll? har ni något liv dessa sista veckor i skolan? Och jag vill inte ens påminnas om att jag har yterligare ett matteprov, genetikprov, fysikprov och engelska uppsats att göra innan lovet som är om 23 skoldagar. Ja jag är stressad som ett jävla as! 
B Y E ! 
 
Fin kropp? yes! jag ska träna som en dåre nu igen, konditionen och magen! Sola lite extra kanske skulle kunna vara bra? Eller en uomlandsresa! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0