Bullbakning och träning!

God morgon! haha eller inte, klockan går mot kvällen men jag är hemma först nu! Åkte in till stan efter skolan igår för lite shopping med Hanna. Fick med mig en poncho, ett par legging, lite underkläder, vantar och något mer. Sedan kilade jag upp till min älskling! Där chillade vi lite och sedan gick vi en runda på stan, handlade lite chips, dipp och sånt! Sen drog vi hem till Max igen och där åt vi det godaste köttet på länge, kollade en film och fetade oss med våra sour cream and pepper chips och Holiday-dipp! Känner min fredag börjar hamna i den rutinen nu under vinterkvällarna! Men jag klagar absolut inte. De va galet mysigt! Imorse drog vi ner och tränade efter frukosten, mötte upp Mange på gymmet också så fick man bort lite kalorier samt några skratt med max och mange, de va kul haha. Sedan drog vi tre hem till max och satte igång att baka kanelbullar! Skulle bakat lussebullar, men slutade i dom största kanelbullar jag någonsin sett! hahah. Men det var asgott, och även där fick vi väl ett och annat skratt. Alltid najs! ;) Sedan skulle dom på fester och grejer så jag kilade hemmåt. Känner jag behöver en dusch, en stund framför datorn och nya kläder! Ikväll blir det i alla fall till att träffa mina tjejer Annie och Hanna, vad vi ska göra däremot är en fråga vi inte besvarat riktigt ännu, men det lutar väl åt det lite festligare hållet om vi får bestämma. Vi får helt enkelt se vart kvällen tar oss! Nu blire i alla fall duschen eller ett långt bad med tända ljus och lite frukt och tagga denna lördagen! tjiiing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0