Den 5 november 2010.

My good, vad snabbt detta året har gått måste jag säga! Det var inte längesedan vi låg på tylösand dom första dagarna av sommarlovet, åkte i doddins båt, tappade bort hanni på havet (hehe..) och käkade glass och dränkte oss i sololja. Åh, jag saknar och vill ha tillbaka. Vi glodde på dom som spelade in kungarna av tylösand och tyckte DJ Nathalie var allmänt störande och atention number one. haha. Vi grillade både här hemma, hemma hos Max och på stranden, den grillkvällen på stranden var galet najs! Och det godaste kött jag någonsin käkat. Jag och älskling hade 7 månader under sommaren och satt i en park och bara mös, grillade hamburgare, attackerades av måsar och sedan satte vi oss på hans balkong och bara mös vidare. Galet mysig kväll. Vi var väl på en och annan sommarfest och flummade till det! Och annies sommarfest kan vi ju inte glömma! haha, ah jag saknar det, men det har gått galet fort! Från dom dagarna tills nu har det gått ca. 5 månader?! OMG säger jag bara, om tiden fortsätter ticka såhär snabbt har vi snart sommaren här igen ju! Det gillas starkt! Denna sommaren kommer slå ALLT! den ska ÄGA!

jaja, nog snackat om sommaren, nu när jag kollar ut regnar och blåser det och jag ligger uppkrupen i sängen och kollar paradise hotel på tv6play. Fast det är rätt mysigt det också, ligger med en smoothie och en äggmacka bredvid mig också, duktig mea. Men dagens väder skiter vi fullkomligt i, jag är på topphumör idag igen och har en känsla av att denna dagen och kvällen kommer bli så galet lyckad och jag är sjukt taggad!! Ska prova min outfit snart, hoppa in i duschen, fila och måla naglar, packa ihop massa grejer och bege mig till Hannibaajs, sedan vidare på förfest hoppas jag och sen kör vi minsann! Jag har även planerat att avsluta kvällen med fyllekäk på aladins kebab! Asgott vare. Sedan ska jag nog träna imorgon faktiskt.. hehe. :) Det blir skönt! Nej hörrni, nu har jag gjort er både höstdeppiga med mitt sommartjat och avundsjuka när jag berättat hur jävla awesome min kväll kommer bli! Så nu tycker jag det räcker, jag ska kolla lite mer PH innan jag hoppar in och duschar, och hur fan ska man ha håret ikväll? mamma och jag rovade lite igår.. jag såg ut som en tant typ.. HAHA. Nej lockar med plattången tror jag fkatiskt jag kör på + ett paraplyyyy!!

Pussisar bajsungar!

Imorgon bjuder jag på massa bilder från ikväll! Kameran ska laddas och gå på helvarv ikväll! Ikväll kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0