Åh, vill inte nana ensam.. men jaja, så är det att gå i skolan, den tar alldeles för mycket tid! jaja, jag är i alla fall klar med det mesta nu, bara matten och psykoloin kvar innan fredag men det ska jag nog se till att överleva. Måndagen är över och vi är härmed en dag närmare helgen och jullov. Jag ska glo lite tv sen hade jag faktiskt tänkt hoppa ner i sängen och sussa kudden. Trött som man är haha, till helgen ska jag dock se till att vara riktigt utvilad för då har vi bestämmt oss för att dra ut på äventyr! ;) Och imorgon blir det träning direkt efter skolan och debatten, och sedan möter jag upp mamma & mormor lite snabbt, ska få lite nya kläder. Mycket behövligt! Sedan fyller sis år också så vi ska käka Paella här hemma & efterrätt! mumms! Och angående debatten imorgon, som kommer hållas för en väldans många personer så ska vår grupp fixa detta ;) Tycker faktiskt inte det ska bli så farligt jobbigt att ta sig dit, ska bli rätt kul faktiskt! :)


Puss&kram&godnatt.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0