Fars dag

Idag är det fars dag. Men min pappa finns någon helt annan stans, jag vet inte vart, men jag vet att han finns någon stans, och att han har det bra. Jag skulle göra vad som helst för att få dig tillbaka, vad som helst för att den dagen inte skulle existerat över huvudtaget, det vet du. Jag vill ha dig hemma nu, visa vem jag blivit, hur långt vi kommit här hemma. Och det är snart jul, det var din högtid och snart drar familjen till Thailand. Enligt mig var det "ditt" land och inget ställe jag tänker återvända till inom ett par år i alla fall. Alldeles för många minnen, så jag stannar hemma på mitt jullov! :)

Snart ska vi dra och sätta lite blommor på pappas grav och göra fint ♥


Jag älskar dig pappa, och jag saknar dig. ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Gu va fint skrivet<3

2010-11-14 @ 21:43:39
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0