Första advent.

Hej på er! Idag är det söndag, och något jag fakiskt tycker ska bli skönt! jag är heelt utvilad, med andra ord blev det inte så sent igår och sånt! ;) Men det var soft ändå! Okej, ni ska få höra lite om min helg, som vart awesome!

I fredags drog jag in till stan efter skolan med Annie, Hanna och Maja, strosade runt lite å så, sedan drog jag ner och tränade! Sedan blev det snabbt hem och vid halv fem tog jag bussen till Maja med tjejerna. Vi käkade pizza och fixade oss det sista, sedan kom allt folk! Vi körde öldpelet, pandoras ask, dansade och hade askul! Skit bra klassfest som ska göras om! Vid halv två drog vi oss in mot stan och jag avslutade min kväll med att sova hemma hos min älskling!

Lördagen börjaded hemma hos Max, vi vaknade, kollade lite tv och käkade frulle sen var jag tvungen att dra till öppet hus på skolan. aslamt, men det funkade, den eftermiddagen bestod till störst del av att jag maja max doddi och alla andra i klassen snackade om gårdagen! Efter detta åkte jag och Doddi med mamma hem. Jag käkade mat och sen tog jag bussen in till älskling igen. Vi bara myste, kollade film och tv och åt Aladin och drack cola! Vid elva skulle Max jobba så jag tog bsusen hem till Annie där det var fest! :)

Idag ska jag bara ta det helt lugnt! Så jävla skönt. Jag ska baka Lussebullar nu efter frukost för att få lite julstämmning, det är ju första avdvent idag! Sedan öppnar julskyltningen idag så tror jag och mina tjejer skulle in till den, sätta oss på ett fik eller något sånt! mys! Jaja, nu ska jag upp och käka samt baka! Åh, idag älsklar jag söndagar så alla vet! Gödde!

Bilder sedan fredagen:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0