Från & med du.

Bara för att jag inte kommer på någon rubrik. :) Dagen idag har varit väldigt lyckad måste jag säga. Jag och Hanna drog in mot stan runt ett, jag gjorde ett snabb besök hos tandläkaren där dom plockade bort tandställningen och sedan strosade vi bara runt, bytte ut våra sedlar mot snygga kläder/skor och smycken! Vi mötte även upp Annie, Hannes, Lukas, Max, Max och Jimmy lite och hängde runt med dom! Vi lunchade på Mc donken och hade trevliga samtalsämnen hehe.. elller inte. Sedan kilade alla hemmåt, vissa av dom drog på laserdome och jag drog upp till min älsklade pojkvän! Vi kollade inception och var ute en runda. hade tänkt nana hos Max men han hade körskola imorgon så det sket sig haha, så jag åkte med mamma hem. Nu sitter jag i soffan med en kopp te och kollar tv! Imon börjar festligheterna för mig redan vid tre, jag ska ha lååång tid att fixa mig imorgon ;) Min outfit är även fixad, blev lite mer snyggt än galet denna gången! Blir nog bra. Någon annan dag fotar jag vad jag fick med mig hem men det blev ett par pumps, en tröja, ett "hippieband" till håret, ett orm halsband & svarta nylonstrumpor! tror att det var allt ;) Back to Tv:n nu och jag är galet taggad tills imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

men va härligt :D men till en annan gång.. (kanske) ;D HAHAH :D Good luck med utklädnaden imon :D<3

2010-11-04 @ 22:18:11
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0