God morgon världen, här kommer jaaag..

hahah. Japp fin låt, nää egentligen inte men jag är på ett galet bra humör idag! tokigt asså. Fått sova massa, käkat god frulle och nu ska jag snart in till stan med Hanna, vi ska inhandla lite maskeradkläder till fredags kvällen och någon fika eller sånt förväntar jag mig också kanske! We will see. Lite höstnytt hoppas jag har kommit in i butikerna nu så att vi kan nog strosa runt ett tag. Vi bestämmde oss för en heldag helt enkelt! Sedan ska jag försöka få tag i min Max och se om han vill träffa mig också lite kanske. Hoppas på det va haha :) Det kommer bli en galet bra dag! ska vrida på musiken på högtalarna (ensam hemma!!) hoppa in i duschen och sedan springa runt här hemma och bara fixa mig lite och varva med bloggar och mat. Låter som en sån där perfekt morgon! Tjugo i ett går min buss så jag får nog skynda på lite. Förövrigt längtar jag riktigt till att få börja träna igen. Jag har satt lovet som ett lov. Ingen träning om jag inte orkar/vill och dels för att jag ska få sakna att känna mig "Duktig" lite granna. Tror det var lika bra, jag har inte rört särskilt mycket på arslet detta lovet men det lovade jag mig själv att inte göra typ, jag är faktiskt inte såå lat. Det blir skönt när skolan startar - att man kommer lättare till gymmet på eftermiddagarna och kan få upp konditionen och rätta till kroppen haha. men jag har 4 icke-sa-nicke träna på dagar kvar typ, nu kan jag chilla hårt. Lov ska man ju vila upp sig på och ha kul, inte ta död på kroppen! ;) Men guuuud vad jag ska snacka, MUSIK OCH DUSCH NU!!!

Och till någon som undrade vart jackan kom ifrån - Modekungen.se :)
Kiss&hug.


Hittade dock en till jacka, tycker denna var mer åt det coola hållet, den andra var med fin liksom! haha.

Även en söt SVEA mössa, vinter vinter vinter, hatar kylan, älskar årstiden och snön! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0