Harry´s!

Awesome mat har dom. Verkligen! tjena vad massa kyckling och pommes jag tryckt i mig.. tack gode gud att min "egen träning" på idrotten börjar när jag börjar skolan så jag nästan "tvingas" in i mina träningsrutiner igen. Herregud såhär mycket fett kan inte vara ett bra intag för min kropp asså. Haha, jag skojjar inte om jag säger jag ätit onyttigt varje dag, från att "åh smoothie med pumpafrön och nyponpulver och lätt yoggi" till "kladdkaka, kycklingvingar, chips, Ben&Jerrys" nää fy fan mår dåligt bara jag tänker på det. Stoppar det onyttiga nu ett tag. Efter lovet är jag dock tillbaks med mina pumpa smoothies och hårdare träning än innan ohja. Jag SKA bli fit! Så det så. Iaf, vi smällde i oss en massa god mat, och en fika på donken omringade av 12 åriga fjåtizar. Uäk. Jaja, det var gott iaf och sedan satte vi oss på bussen hem igen. Snart kommer min älskling hit och myser med mig och nanar bredvid mig inatt, det blir bättre än bra! Det kör vi på helt enkelt. Imorgon ska jag och Max utveckla våra kreativa sidor och måla en tavla! haha, med gips, oljefärger och hela skiten, det blir intressant. En kille som är g r y m på att måla och en tjej som är en amatör när det gäller att måla.. det blir spännande! :D Nu ska jag kila ut och ta ett glas vatten. PUSS!!

Min outfit! Såg dock att jag tappat en pajlett! :( fiskkorvsprutt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0