if you meet me half way.

jag är halvvägs! hey tyskan, snart klar. Matten får dock vänta tills en annan dag, jag pallar verkligen inte. Dock SKA jag ha godkänt på detta provet. Hoppas jag! haha, jaja. Ikväll kanske det blir käk på harry´s med fina flickor och god mat. Jag är tröttare än en bajskorv med två ben men jag ska försöka piggna till och dra på mig något lite snyggare. hinna med och bada hade jag också behövt! Vi får väl se, ska se om jag lyckas ta med kameran isåfall så ni kan få lite smarriga bilder på vårt käk! like like like. Jaja, back to work, jag ska försöka bli klar och sedan ner i plurret. Sen får vi se hur mycket jag orkar! ;) Men jag tror nog vi kan säga som så här. Harry´s here we come ;) hahaha, de lät bara jätte fult i know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0