Linje 30 stannar 30 gånger..

hahaha internskämt, hej!
T A G G A klassfest säger jag bara, imonkväll smäller det och då jävlar ska vi ha kul!! Åh vad jag läängtar! men har en del som fakiskt måste fixas innan dess. Dagen idag var rätt så chill. I skolan hade vi ett nationellt prov i engelska B som faktiskt gick förvånansvärt bra trots att jag somnade runt tolv igår och höll på att somna på bänken när jag skulle läsa igenom allt! Puuh.. efter det hade vi håla, då skrev jag klart tyskan sedan drog vi till söndrums kyrkby och lyssnade på ngn föreläsning om passivhus. inte särskilt intressant men de e la bra för min framtid eller något. Efter detta besöket kilade jag in med Annie och Hanna till stan, tog en fika och bara snacka! myys. Sedan besökte jag min fina pojke lite, bara mysa och snacka och sedan hem hit och har precis käkat med doddin och dom! Trevligt, och gott!

Imorgon är det som sagt fredag och det ska bli så underbart så ni fattar inte! EN lektion i skolan, få tillbaks mitt matteprov (help me..) och sedan äre helg och en fet klassfest! Efter skolan hade jag tänkt dra in och träna samt strosa runt en snabbis på stan, sedan ska jag hem och fixa mig. Kvällen spenderas som sagt med pizza, förfest och fest! Sedan får jag se om jag sover hos my baby eller hemma, beror på! ;) Lördagen är det öppet hus i skolan.. hah, ett sådant evangemang efter en klassfest, och jag ska labba.. tjeeenaa! Jaja, sedan på kvällen taggar vi förmodligen fest igen! Awesome. :) Jag är helt enkelt sugen på en gaaalen helg! hade gärna träffat min pojke lite också, men så blir det när jag ska ha klassfest och han jobba! Men ah, vi får ses så fort vi är lediga! ♥ Jag älskar dig, du är helt fucking underbar, och jag har snart vart med dig ett år och älskar dig bara mer för varje dag.

Nu ska jag ta och skicka in tyskan som jag skrivit sedan ställa mig i en varm dusch hade jag tänkt! imorgon blire mysbrallor och ett äcklig boll på huvet, jag orkar inte nu, galet trött och behöver all sömn jag kan få just nu! Skolan tar kål på mig asså, magont och grejer också? Jag är ju verkligen aldrig stressad? Blä.

Bilder kommer!! Lovar att ta massa på vår klassfest och vad jag hittar på i helgen. På måndag är en fin dag också, då ska vi göra något mysigt, 29/11-2010.♥ ett helt år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0