matteprov imon?!

BAJSAPA!! jag pallar inte! jävla skitbok, den gör mig galet förbannad och just nu överväger jag om min magkänsla stämmer.. hmm. Den säger till mig att gå och kolla paradise Hotel och bara köra på imon med ett bra humör (brukar gå mycket bättre om humöret är på topp för min del!) eller om jag ska sumpa humöret och öppna boken? hmm, värt att fundera på över ett paradise Hotel avsnitt! Nää, klart jag ska öppna boken och köra igenom lite, jag ska klara det, jag kommer klara det. Allt går om man vill ;)

Idag har jag haft en ganska chill dag i skolan faktiskt! Lite lektioner hit och dit. Sen träffade jag min älskling efter skolan, drog hem till honom lite och myste och chilla och sedan drog vi ner till gymmet. Idag var en sådan dära bra dag, jag fick inte håll, orkade med allting jag planerat och ökade takten ordentligt i slutet. Med andra ord körde jag slut på mig själv helt & hållet! As skönt! Ska göras om imorgon, men då blir det mer syrketräning då jag är ganska trött i benen efter löpning tre dagar i rad.. men jag är duktig nu ju! :) Efter träningen kilade jag hem hit, tog en dusch, slängde i käk i magen och drog och hämtade min cykel i Gt. Så nu är den hemma och mamma är glad igen! :) Imorgon är det freeedaag! Awesome. Jag ska spendera den med vänner eller pojkvän? ingen aning ännu, men det löser väl sig va! Fredag är fredag, jag måste dock skriva klart psykologin på eftermiddagen men det går snabbt! jag och Hanna har också bestämmt oss att vi ska in till stan och shoppa efter matten. Går provet dåligt ska vi tröstshoppa, går det bra ska vi fira! ;) haha. Även en sovmorgon imorgon, den sitter inte helt fel. Ska även inviga min nya tröja, så en outfit kanske ni kan få. Nu blire PH, sen ska jag sätta mig med matteboken, sen blir det plugg för full mugg!


Helgen ska bli crazzyy... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0