min kväll ikväll.

Den ska nog tillbringas framför datorn/tv:n och lite god middag. Kanske drar jag mig in till Max efter maten om jag orkar, annars lär jag nog hinna träffa honom imorgon. Fredag börjar han ju jobba igen :( Klart jag är glad för min älsklings skull, att han fått ett bra jobb och tycker det ska bli kul, det är jag skit glad för. Grattis du, det är du värd :) Bara det att jag vet att vi kommer ses lite mer sällan på helgerna då, men det löser vi det också! Promise you. Allting löser sig om man har någon som Max vid sin sida. Vi får helt enkelt dämpa ner pluggandet eller sovtimmarna på veckodagarna och ha våran tid med varandra då istället. Det kommer blir så bra så. Nu ska jag se om jag och mina tjejer lyckats få ihop helgen och får hit vår växjö-kompis! Skulle varit så awesome! Jag har snackat med Hanna i säkert en timma och planerat hela helgen, det kan inte bli misslyckad, det går inte! Vi har i alla fall planerat enda fram till lördag eftermiddag om nu Hanna kommer! Hoppas hoppas. Vi hörs lite senare ikväll bloggen om jag inte drar mig in till Max! Pusshaaj.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0