Mitt höstlov äger!

God morgon (!?) bloggen! haha, först nu bloggar jag idag och det känns som om det är morgon. bra där Mea! Igår efter Harry´s kom som sagt min älskade Max hit. Älskar honom så galet mycket så det finns inte ord att beskriva den känslan med! men jag gillar det känslan, starkt! :) Vi hoppade ner i min sänge med bullar, te och bartenderskolan på Tv. Riktigt kul program det där ju! haha. Funderar på att slå på resten av dom avsnitten i kväll? Jaja, vi får la se. Vi somnade inte sådär jätte sent men sov däremot typ i tolv timmar så vi är rätt utvilade idag, japp. Det äger dock! Vi käkade lite frulle och sedan började vi då med våra talanger i måla tavla! hahah, det var rätt kul, men skit snygg blev den kanske inte x) Men vi skulle i alla fall måla månskenet, det slutade i en bläckfisk och ett lyckotecken. Visst, lite julgranar, regn och en grusstig fick vi också in! Men jag tycker den fick sin lilla charm och blev rätt söt ändå. Jag menar och och Max har gjort det? Då kan det ju inte bli annat än snyggt, på sitt eget lilla vis dock men det är bättre än bra om ni frågar mig. Nu har Max gett sig in mot stan, Mange och kiten och jag funderar på att äta något, är galet hungrig, mina matrutiner på lov och helger är förövrigt helt åt tjottahejti, dom är inte lätta att få ihop alls faktiskt. Jag ska definitivt bättre till mig på Jullovet! Köttbullar och Makaroner lät inte fel i mitt huvud, why not lixom?

Ikväll funderar jag på att dra med mamma in till träningen och köra lite spinning och sedan möta Max och sova hos honom inatt, men vi får väl se hur det blir med det efter jag ätit och satt på Tv:n.. hehe. (a) Sova hos Max lät nice, men träna.. nah, asså det är ju faktiskt lov :O ;) Imorgon hade jag i alla fall tänkt ta mig in till staden här i Halmstad och inhandla en kostym till Fredagens maskerad fest! Satsar nog å cheerleader faktiskt, så behöver någon kort kjol och höga strumpor och sånt dära! Det löser vi. Fredagen kommer bli bra, och resten av mitt lov också skulle jag gissa på. Allt glider på och mitt lov äger! Puss&kram bajskorvsbarn. :)

vår snygga tavla! jag hade MVG i bild.. yeah right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0