Plugg på en lördag är inte okey!

Nepp, men det är vad jag håller på med just nu. Plugg, plugg och åter plugg. Sitter och försöker göra klart psykologin just nu och sedan ska jag göra klart genetik debatten hade jag faktiskt tänkt! Läsa mina 50 resterande sidor i svenska boken ska också göras idag. Så inget kul för mig just nu men jag drunkar i plugg och vill få det undanstökat till viss del, pallar inte stressa sen. Max var i alla fall här imorse och förmiddags! Tur det, något kul måste man ju ha på en lördag. :) Ikväll kanske det blir roligheter, antingen något med alla vännerna eller hem till max en snabbis, vi får se! Men nu ska jag i alla fall plugga så vi hörs lite senare helt enkelt. Hela dagen imorgon hade jag tänkt spendera framför matteboken.. men ska nog hinna med att träna också i alla fall! Åh, det är fan stressigt nu och veckorna flyger förbi, jag ska ge järnet till jul och ha mina betyg jag vill ha! bai bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0