Sexigt värre!

Ah ni, asså jag måste få börja in lägget med ett "OMG" och "HAHAH". Ni skulle vart med igår! Det vankades maskerad/halloweenfest med härligt folk hos Lovisa och jag fick äran att klä ut Max och Lucas till tjejer och sätta på dom VAD SOM HELST! eller ah, jag tror det, för att den outfitten dom fick var inte nådig! haha. Vi drog ditåt runt nio tiden och hem med sista bussen! (halv tolv?! k*kbussar) Det kom en del folk och det var najs, dock höll jag mig helt i nyktert tillstånd och sprang runt med vattenglas hela kvällen, hah! Tack för kvällen iaf Lovisa! Någon outfit bild hann jag ju inte lägga upp igår! Rackarns bananer. Men ni får det nu istället. Eller ah, ni får nöja er med mina "tjejer" jag glömde fotta min outfit.

sexigt värre! oh ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0