smink, locktång och färgade linser!

Och just nu är det en rätt bra och fungerande period hos mig! Inget känns särskilt jobbig, inte särskilt stressad även om vi har massa i skolan. Träningen funkar och min helg kommer bli skön. Jag har kikat runt på nätet och blivit så galet sugen på att börja fixa mig ordentligt i skolan igen! Slarvig bulle på huvudet och en stor tröja att gömma sig i? bai bai. Nu ska jag in till stan imorgon, köpa en ögonskugga, en highlighter (det är det jag behöver för att kunna skugga mina ögon som jag vill!) ska önska mig en locktång i julklapp, en sådan från babyliss som min lilla Hannibajs har! Awesome lockar kan man nog få om man lär sig lite! :D tills dess får jag helt enkelt nöjja mig med min plattång! Men det blir rätt bra det också. Sen in med en ny ögonfärg också! sen ska jag nog orka fixa mig lite mer än vanligt i alla fall, det är faktisk riktigt tråkigt att gå ofixad hela dagarna bara för att man hellre slöar 20 minuter extra i sängen?! Det blir typ hmm (..20x5=100 minuter) i veckan! inte så mycket.

Nog snacka för mig, nu ska jag in i duschen och sedan ska jag hoppa ner i bingen. Pussikramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0