Spinning & core

Tjena morgan!
Jag sitter och skriver psykologi för fullt, stressad som ett jävla as med allt i skolan nu och försöker utnyttja tiden så bra som möjligt i skolan, och hemma. jaja, har snart suttit en timma så en liten bit har jag väl kommit, men snart kommer mamma och hämtar mig, sen ska vi åka in till form och träna. spinning och core. Sedan ska jag möta upp Max för en fika och sedan sover vi hemma hos Max. Imorgon ryker min sovmorgon för den förbannades jävla stödmatten!! KUL! Fuck matten, jaja jag ska fan ha ett G på detta provet! Jag trodde ju aldrig matten skulle kunna vara såhär svår, då skulle jag nog faktiskt valt något annat. Men jaja, jag har gett mig in i det, nu ska jag ta mig hela vägen ur det också! De kommer nog gå bra, men jag nöjjer mig med G i matte C och D! Och jag klagade på matten i högstadiet och slängde ut böckerna genom fönstret.. haha jo tack, det är sånt som nu mera är för enkelt för att ens finnas med i vår mattebok! buhuhuh... jaja. Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0