Storstädning.

Idag kör jag en storstädning. Jajamensan. Mitt rum såg ut som kom och hjälp mig när jag vaknade imorse så nu har jag tagit ett ordentligt ryck. Bytt sängkläder, dammsugit, torkat golven, slängt en helt stooor påse med skräp, ställt ut all disk i köket och öppnat mitt fönster för att få in lite frisk luft. Ni hör, mitt rum har i princip varit som en egen liten civilisation. Ingen kontakt med omvärlden lixom, eller jo, med Max, men det är nog bara vi som vart här inne på ett tag.. haha. Iaf, nu är här skinande rent. Man skulle nog faktiskt kunna slicka på golven, ah så rent är det! *slickar* ah, bara lite smak av fotsvett och diskmedel! (japp jag kör med diskmedel och torkar golven, finns så många flaskor i städskåpen så tar den man känner igen!) Allting är putsat och min nalle sitter fint på sängen. Hittade lilla Nanny i en låda. Inte okej, hon får faktiskt sitta på min säng lite nu och lufta sig. Bara hon inte fiser. Inte sånt lufta sig hahahha. inte kul. Okej, idag då, vad händer?! Jo, det vet jag! tiho! Max kommer hit om en timma ungefär och socialar sig med mig lite, jag e en latis idag och max va tydligen ovanligt pigg på att hoppa på bussen hit, så sure. Thats ok for me! :D Vi lär väl göra det vi är bäst på, chilla och flumma. Yääs. Vad som ingår i chilla och flumma kan jag inte definera då skulle ni typ dö, så det låter vi bli. Men det blir kul :) Ikväll kör vi halloweenfest med härligt folk once again! Oh i like. Jag funderar på att vara kines alltså, en kimono, vit i ansiktet och hanna hade tydligen en kines hat? Skulle det kunna vara något kanske? Eller ska jag släppa alla wierdo utklädnader så som bäbis/pumpa/bödel/kines och kanske vara lite normal och klä ut mig till en djävul eller prinsessa? Ja, det sistnämnda lät inte helt galet. Lite nostalgi kick över det hela! Ska rota i utklädningslådan och se vad jag kan hitta. eller kör jag bara på helt random? Detta blir spännande! Jag lovar att ge er en outfit my friends. Och någon som vet lite preparty for tonight får ni gärna hojta till! ;)

Sexy? oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0