Taggad som ett piggsvin.

NU jävlar ska jag komma i form på form. hahahha.. lovet är över och så min lilla siesa från gymmet. Åh det kommer bli gött! Lite matte hade jag behövt göra imorgon men de gör jag på hålan, sen ska jag ju hem till min max efter gymmet och spendera naten hos honom. Funderar på att lägga mig nu så det kan bli morgon snabbare. Lång dag i skolan dock, fuck it. Förmiddagen är la okaj, efermiddagen - ta dig i r*ven!!

Jaja, back to basic imorgon med andra ord! Smoothie och mörkbröd inkluderas där också.. puuh.

♥ Måndag - löpning
♥ Tisdag - löpning + gym.
♥ Onsdag - spinning & core.
♥ Torrsdag - VILA
♥ Fredag - Löpning (så länge jag bara orkar + backe, snabbt, långsamt och gång!)
♥ Lördag - VILA
♥ Söndag - där kör vi något pass eller gymma! löpningen blir bara uppvärmning.

Jobbig träningsvecka? japp, jag tycker det, men jag är taggad fortfarande (!!!) så det kommer nog gå alldeles utmärk. Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, men vi ses imorgon hörrni. eller nää det gör vi inte alls, för jag spenderar somsagt natten hos min boy fi så mig hör ni inget av förrens på tisdag igen. Ska få in lite luckor i veckan för plugg, pojkvän, vänner, familj och träning också så uppdateringen blir kanske sådär, känner mig stressad med allt som ska göras och som jag ska hinna med, om man bara hade mer tid efter och före skoltid!! Ah.. jaja de löser sig! Vi säger så här istället, vi hörs när vi hörs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0