Tisdag!

hej och hå, det är redan tisdag :O vafan dagarna verkligen flyger iväg och just nu är livet rätt bra ändå! Igår spenderade jag dagen, eftermiddagen, kvällen och natten tillsammans med Max, sedan pös jag ill skolan runt åtta imorse, tror ni inte att min lektion är inställd? -.- såklart! Dock fick jag och tjejerna ganska mycket gjort i datasalen på våran uppsats ändå så det var väl inte helt onödigt i guess.. ;) Dock glömde jag låna böckerna idag!! Fuuuckiducki. Jaja, får la göra de imon då da. Den har ni aldrig hört från mig förr va? Nej, tänkte det. Efter dagens skola drog jag hem till Max, la mig och mös med honom en timma och sedan kilade vi ner och tränade! Dock blev det inte så länge men en halvtimma på bandet hann jag allt med! Duktig flicka, japp! Imorgon blir det spinning och core! Ska faktiskt köra ett litet mini-core pass här hemma nu så jag kan få min drömmkropp snart! kan ju alltid önska ;) haha. Nej nu fan kör jag. Imorgon blire en halvseg dag i skolan, sedan ska jag hem, plugga, in till stan, träna och förmodligen nana hos älskling sen ♥ Det blir bra, men nu blire lite magövningar på pilatesbollen och hög musik, sedan lite psykologi eller idslinje plugg, får se vilket jag är på humör för, psykologin måste jag göra när jag e på lite mer "Fundera&diskutera!" humör!! Vi hörs imorgon alla pussgurkor. Tjiing!

Mabye it`s true, I can´t live without you. Two is better than one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0