Träääning!

tjenare! hur e de med er? jag mår awesome just nu, har precis kommit hem från min världsfina pojke och tryckt i mig lite käk, behövdes verkligen! varför känner man verkligen hur humöret ändras efter att fyllt på en tom mage?! haha, det är bra i alla fall jue. Idag hade vi lite olika lektioner, fick ett bra besked på psykologin om mitt betyg där, ett utveckligssamtal som gick bra om man bortser från matten, men vi kom på en lösning och nu ska jag klara detta. Jag ska inte ge upp, det ska man aldrig göra! Så på torsdag eller fredag blir det lite matteplugg, eller ah, söndag i alla fall. Ah ni hör ju.. men det är faktiskt svårt! och det går sådär på det spåret just nu. Innan idag kändes hela skiten hopplöst, jag ville inte längre, byta linje och börja om lät inte fel i huvudet, men ahh så arg jag blir på mig själv. tönt. Nu ska jag plugga aset av mig och jag ska ha ett VG i matten, så de så!!

Efter skolan och en massa grejer samt badminton och träningsverksövningar drog jag ner till gymmet och mötte upp min älskling, vi körde styrketräning idag! Lite snabb uppvärmning på bandet men sedan var det styrka som gällde! nu är jag helt sut i kroppen.. igen och sitter hemma i soffan, hade tänkt kolla klart PH sen in i duschen sedan skriva min tyska som ska in senast på fredag! Det kommer säkert gå bra. Jaja, nu är jag trött, imon ska jag en sväng till farmor och farfar hade jag tänk, sedan blir det spinning & core och köra slut på mig till 100 %! Sköönt. Sedan får vi se vad det blir av kvällen :)



Puss & kraam!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0