trötter..

oh my good. Jag är helt jävla död, och det har jag gått och klagat om hela dagen typ! Somnade astidigt igår och hyffsat pigg på morgon lektionerna men sen ville inte hjärnan fungera längre, huvudet gjorde äckligt ont och tanken på att få komma hem och ner i sängen var såå lockande! Men genom skoldagen tog jag mig, mikrooskopierade, lyssnade om np i engelska (jag kommer dö..) och såg en tysk film! ;) Gick även till skolan 1 & en halv timme innan jag började idag för extra matte! kill me.. yaya, jag lever, och det är huvudsaken. Just nu sitter jag och pluggar. har precis skrivit klart tyskan och skickat in den och håller nu på att sätta ihop vad jag ska säga på den muntliga delen imorgon. Sen väntar psykologin, inte så jobbig faktiskt, gillar att bara sitta och skriva så. Om jag orkar efter det tar jag nog tag i min engelska eller genetikdebatten, men gissar på att jag kommer dö efter psykologin. Har gjort mig en stor kopp varm choklad och en mummsig macka som blir mitt snacks! ;) Känner att jag fryser och har ont i öronen också.. ahha. Nej, inte bli sjuk nu, jag hinner verkligen inte nu, inte nu, snälla. Blir nog en lugn helg, för såhär trött har jag inte vart på länge och har en drös med läxor jag hade behövt sitta med lördag/söndag. Härlig helg.. eller inte. Men något party, förfestande och tjata klänningar får nog vänta en vecka eller två till allt lagt sig och jag inte känner mig lika pressad till allt i skolan. Jobbigt att ligga på gränsen till ett MVG i vissa ämnen också, det ökar pressen och jag har tillräckligt. Jaja, imon blire träning efter skolan sedan hem och plugga lite hade jag tänkt. Ska va med min pojk på kvällen och bara mysa tror jag. GÖTT!!


Och hörrni! Nästa månad, dvs. December, funderar jag på att sätta i mina bruna linser igen.. :D Skulle de kanske va något? Måste bara kolla upp så det inte skadar mina ögon ännu mera haha. Jag saknar det lite, tycker det var snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0