07:49

God morgon! Japp, jag börjar egentligen vid tio men jag är uppe med tuppen. Haha. Igår kilade jag och mötte max efter skolan, vi drog en liten runda på stan och låg och mös hos Max, käkade mat och sen kilade vi hem hit. Bakade kladdkaka och kollade tv innan vi hoppade ner i bädden :) Mysdag helt enkelt. behövde vi! :) Älsklingen nanade här och han har körskola nu 20 över åtta så jag är uppe! Som tur är fick han åka med anders och jag behövde inte komma till skolan allt för tidigt ;) haha. Nu hade jag tänkt plugga lite engelska och slänga på mig något skönt! Efter skolan väntar ett träningspass och ikväll blire till att ha kul med vännerna! Bio eller fest får vi väl se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0