2010-10-28

Tjena Macarena.
Blev träning för min del idag då jag slutade redan vid tolv, och nu är jag trött som en apa och skulle kunna däcka här i soffan. Men nejnej, jag har tryckt i mig en ägg macka och en blåbärs smoothie och nu kollar jag Projekt Rundway och engelskan ligger bara och väntar på mig. Blä.
Skolan gick kvickt, 2 timmar bara haha, skrev lite snabbt på ett arbete i tyska och lyssnade mig igenom engelska lektionen. :) Ikväll får vi se vad jag ska hitta på, hade tänkt sova hos min fining kanske men tror nog det blir imorgon istället, och då med massa mys, glass, chips (ja jag får va fet imorgon!! :)) haha) får ju hoppa mitt nyttiga liv på min och älsklingens 11 månaders dag huh ? ;) Yäs box. Nu börjar det dra ihop sig mor engelska time, jag ska fan fixa den här jävla uppgiften! Så det så.

Puss & hejdå, lingontå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0