6 oktober

Hejsan!
Sitter hemma hos min älskling och bloggar lite medan han duschar! Har spenderat dagen på staden (haha..) med Annie, Hanna, Maja och Max! Vi bara gled runt lite genom olika affärer och fixade en liten födelsedagspresent till våran flicka i helgen! :) Blev lite käk på Hello, finns det något ställe med godare mackor eller?! Nepp nepp, kyckling bacon, en succe! Med mig hem, eller ah, till Max, fick jag en halsduk från Gina, underkläder från H&M (skitbilligt!) och linsvätska som jag ska placera i max badrum! Beställde även en lila kamera som jag ska hämta på Fredag! Toppen. Fick även hämtat ut mitt träningskort så imorgon blire gymmet tror jag..! Nää nu pallar jag inte skriva mer, helt slut och detta tangentbordet är jobbigt! Vi hörs när vi hörs. Tagga helgen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0