åt helvete med det då.

Matteboken kan ta sig i röven. Punkt.

Min dag har vart helt okej. På projektet gick vi igenom vår redovisning, som jag tror kommer bli riktigt bra nu tillslut! På psykologin blev det instuderingsuppgifter och sedan var det dags för idrott. Helt död sen vill jag lova men det var riktigt kul! En rolig uppvärmning och sen körde vi la cross. Skit kul faktiskt haha. Efter allt detta hade vi matte och fick tillbaks proven. kul. nej. Nu har jag precis kommit hem, tänkte dra upp till mig Max men eftersom han har ungefär nada esplanada telefono så fick jag inte tag på honom så kilade hem istället. Har precis ätit korv&bröd, dock sprucken korv och geggigt bröd..jag suger på matlagning. Nu hade jag tänkt skiva upp en god mango och plocka dram Fysikböckerna. Ha en bra eftermiddag alla ni andra så ses och hörs vi lite senare när jag tatt mig förbi några uppgifter och omvandlingar! :) Byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0