egentid.

Det behöver man, och det ska jag unna mig själv nu en stund. Inte en hel dag eller ett varmt bad som jag annars gör, nu blire bara lite musik, lite slapp och kolla bloggar för att sedan dra på mig träningskläderna och dra ut och jogga. Få sprida tankarna och bara flytta in i sin egna lilla värld den där halvtimmen, det behövs! Efter det kommer min gulliga farmor hem hit på fika och mysigt snack! Hade tänkt dra in och träna spinning men ska verkligen inte köra en massa nu i början, då tröttnar jag bara och det slutar som det alltid gör annars. Så nej, gymmet blir det inte förrens antingen imorgon eftermiddag eller lördag. På lördagen skulle jag nog kunna dra med mig max? :)

Igår var det onsdag och veckan har bara flugit iväg. Jag Annie Hanna och Maja kilade in till stan, satte oss på Espresso House jäkligt länge invirade i filtar med varsin kaka/latte/juice och bara snackade tjejsnack! Så galet mysigt! Åh, det får vi göra oftare! En del skratt osv blev det såklart, som alltid jue! ;) Tycker det är riktigt mysigt att sitta ute när det är lite hstkallt och dricka varm dricka! Tummen upp för det helt klart! Vet att Hanna och Maja tog some pics, får se om dom kommit upp någon stans, men ah, fantisera typ ett bord, fyra bajskorvar och massa gottis.hahahh. Sen drog Maja och jobbade medan vi andra kilade och tjockade oss på donken med fyra nuggets! Mummmma. Fick även med mig en leopard sport bh hem! Raawr..eller vad säger ni haha. Nej, men den var faktiskt fin! Blev även ett vax till Max som han kan ha här hemma och sen tror jag faktiskt inte jag shoppade något mera! Cred till mig. Så säger man väll?

Idag är det torsdag och imorgon är det fredag! Finally! Blir skriva engelska artikel, matte lite granna och sedan avslutas dagen med att fota i grötvik. Mysigt och kallt hehe. dagen idag har bestått av lunch med fina tjejer på Hello och en extremt flummig labb-lektion! Nej, nu ska jag på med löpskorna och min nya lilla leopard kompis, sen kör vi slut på mig lite granna för att sedan ta igen lite energi med en fet fruktsallad och ett stooort glas isvatten med citron. (eller kakor om jag känner mig och fika rätt...hhe)




ooooooold i know, but i like it! Nu ska jag sätta denna i öronen och dra mig utåt! Ni fick en liten sneak peak på mitt nya plagg också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0