Film&mys.

Det är vad vi har gjort ikväll. Jag, Hanna, Felicia, Maja, Annie, Manda, Doddin, Oscar & Max! Vi glodde lite nightmare on elm street eller något sånt! Lite överdriven film men det kör vi  på! Blev även lite kladdkaka, äppelkaka och sockerkaka bakning och en massa chips, cola och annat gott. Riktigt mysig kväll men nu är jag riktigt trött och ögonen slocknar vilken sekund som helst. Har precis röjjt undan i köket med alla bakgrejer, diskat allt osv. (känner mig som en hemmafru/mattant!...) och hade då tänkt hoppa ner i bingen som ni kanske förstod på min ögon-förklaring. Suger att inte sova med min älskling men det får väl funka! Får ta fram alla gamla nallar och extra kuddar att krama om. Fy, jag har vant mig helt vid att aldrig sova ensam ju! haha. ♥ Jaja, natti natti snuttisar eller något annat gulligt. Vi hörs imorgon, ställer klockan på tio och sedan blire träning med jogging och situps! ;)

Jag vet att jag är het på alla mina nattbilder och fula miner. Japp. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0