Iphone blir Ipod!

Jag fixar in tagg/träningsmusiken i min Iphone just nu som får ersätta min älskade ipod. R.i.p Ipod. Precis skrivit iaf halva engelska grejen på svenska.. och gjort min tyska! Engelskan låg klart i skåpet så den gör ajg imorgon. Ska även försöka hinna lämna tillbaks lite kläder imorgon som inte alls var fina, varför köpte jag dom ens? xd Nu kokar mami mina morgon-macka-ägg haha och jag funderar på att hoppa ner i bingen. helt skadat va trött jag är idag. Dock sov både jag bajsdåligt inatt typ så kan bero på detta! Imorgon blir det film som första lektion och lite idrott har vi också inbokat! Just träningskläderna ska packas om! Vi hörs imon snöggingar ;)

hahahha. Fin hoppbild på Hanni när vi va i grötvik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0