jobbiga söndag.

blä. Jag sitter nergrävd i plugget. Tyska artiklen blev precis klar, behövde typ skriva lika mycket till så ah, den har jag väl suttit med nu i någon timme. Yeey, klar iaf. Nu väntar fysiken, formler, mattetal, räknare och en kokad hjärna! Wiho. Inte tråkigare eller så heller när min älskling messar och frågar om vi ska ha de mys och kolla film och jag skickar tillbaks att jag ska plugga, kul! Nej, faktisk inte. Jag ska snabba mig nu så jag får komma till Max så fort som möjligt :) Blir lite hårdpluggning fysik nu några timmar sen en jogging tur, sen kan man ju lära in svenskan på bussen faktiskt! Eller? jaja, det löser sig. Tror vi lämnade halva sockerkakan i kylen igår...hmm, det lät kanske som något? =) Imorgon blire skolan 08.10 som vanligt, sug på den ni, det suger. hahah. Redovisning och träning står på schemat som sagt! Najsibajs. Puss och kram cp barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0