Julafton om två månader!

Ville bara poängtrera detta, det är julafton om två månader. Jag och Max satt och snackade om det imorse och sen blev det säkert lite snack om det i skolan med. Och jag läntar faktiskt! Dock sa dom att snön skulle kika fram redan nästa helg, det är kanske lite tidig´t trots allt! Men sisådär i början av December, när julkalendern börjar, alla handlar julklappar och det luktar jul, då är den mer än välkommen!

Men till annat nu då! I Lördags drog jag hem till Maxen för skit gott käk, sedan taggade vi till fest. Dock ville dom som höll festen ha dit singeltjejer som inte hade pojkvän, så jag kände att dom hade lite för höga förväntningar på den kvällen om ni nu fattar vad jag menar, och jag har ingen som helst lust att gå på sådanna fester! Jag och min älskling skulle ju göra något roligt! Och det lyckades vi med! :) Alla andra drog till någon random, skit stor fest i Oskarström medan vi dissade den och drog till Zacke! Och tur det, den festen i oskarström sög tydligen och väran blev väldigt lyckad! Stora fester inte alltid bäst! ;) Vi var med Max polare, härligt gäng! Dansade, spelade spel, var ute lite (svinkallt!) och hade det allmänt trevligt! Och påvägen dit lekte jag och Max blinda, den ena fick guida den andra, fatta läskigt! Men skit kul såg det ut hahah. Max försökte boxa ner träden! HAHA. Efter festen och allt de dära drog vi in till stan för kebab men jag och Max kände oss rätt mätta ändå och drog med bussen hem hit för att nana. Men en lyckad kväll helt klart! Tack Zacke! :)

Söndagen blev väldigt mysig, väldigt bra! Jag och max vaknade upp här hemma i ett skit stökigt rum! Kan det bli stökigare än när man kommer hem från fest och slänger kläder och väskor överallt.. nej tror inte det! Mitt rum lyckas fan alltid bli stökigt! Jaja. Efter den goda frullen drog vi på oss lite kläder och tog med max kite board ner till stranden! Asfint väder ju så inne kunde vi inte vara! Vi byggde upp lite hopp i sanddynorna (som blev sådär halvlyckade..) och gjorde en bana ner, gick alldeles för fort för mig hehe.. men det var kul i alla fall! Efter en massa olika försök i högt vass, bygga banor osv. va vi helt slut och drog hem hit igen. Duschade och fixade för att sedan kila iväg hem till Pontus aka Doddin som fyllde 17 och hade släktkalas! Trevligt, asgod mat och efterrätt. Dock åt jag itne efterrätten för jag har nytt liv nu ju (y) men galet god såg den ut.. ja!! hade tänkt träna med max där på söndagskvällen men gymmet stängde innan vi kommit till stan så vi kilade till Hemmakväll och hyrde en film och kröp ner i max säng. Sedan somnade jag inkrupen i max famn, det bästa som finns!♥

Idag var väl inte allt för trelvigt att ta sig till skolan, grått och svinkallt ute. Men vi gjorde det, och jag och min grupp lyckades med en bra redovisning dessutom! Bra jobbat hörrni!! :) Efter skolan drog jag med Hanni in till stan en snabbis innan träningen. Hon skulle göra en synundersökning för sitt körtkort och omg, det var nog den roligaste synundersökning jag varit på!
- "Ser du vad det står på rad A"
- "hmm...Nej!"
- "hehe, okej.. rad B?"
- "ääh.. nej!"
HAHA, och så fortsatte det! Okej jag ska inte säga så mycket, antar jag kommer se ännu mindre, men hey, som vi sa, vi har ju glasögon/linser av en anledning va?! ;) Sedan mötte vi Doddin och Oscar lite så snackade vi med dom men sedan fick jag rusa till gymmet. Tränade ett core pass mage/rumpa/lår och sen bussen hem. Helt slut nu! Har hunnit med ett bad och fått i mig käk, och skrivit om detta nu för det sparades inte förra gången! x) Nu hade jag tänkt plugga lite engelska och sedan krypa ner i soffan med lite frukt. Mitt nyttiga liv går faktiskt bra! imorgon blir det gymmet med Max och Onsdag blir det Spinning/core med mamma. På onsdag hade även jag och Hanna tänkt provsmaka det nya kebabstället eller den nya burgaren på donken samt shoppa lite. Låter inte fel alls faktiskt. Lite onyttig låter jag mig själv vara faktiskt! och juste, någon som vet hur länge brun utan sol sitter i om det inte blir bra.. ? Jag sitter med ena benet insmörjt i BUS, täntke om det inte blir bra lixom.. hehe. Vi får väl se imorgon! Hoppas det blir bra! nej, nu engelska. C ya.



Bilduppladdningen krånglar så nu får ni en jätte fin låt istället, tror jag. Haha, jag orkar itne lyssna vad dom sjunger riktigt, men refrängen är fin i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0