ma ma maskerad!

Tja tja!
Gårkvällen blev mysig och spenderades med Max, ví glodde på film och tryckt i oss x antal kalorier, det ska tränas bort imon! Dock har jag vaknat med ett jävla besvär. Ont  i halsen! Bajs, jag ska träna imon! Så bäst att det försvinner! haha. Idag vaknade vi väl runt tolv och vid ett tog vi bussen in till stan, mötte upp Max pappa och fixade ett par skor till Max, skitsnygga blev dom. nu fick jag nyss skjuts av max och hans pappa hem, och en sävng inom ICA för att fixa det sista till ikväll ;) Lagar nu lite köttbullar och makaronas och sedan ska jag in i duschen osv. Vid sju kommer Hanni hit, sedan kommer ani vid åtta tror jag. Vi kör en mini-mini förfest och fix, sedan taxi till gt och bussen därifrån till steninge.  MASKERAD står som sagt på schemat och detta kommer äga. Ni får en uppdatering och bilder imorgon. hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0