Min helg!

Hejsan på er!♥ Jag vill bara påpeka att jag är fullt medveten om att min uppdatering inte vart den bästa men jag har vart upptagen helt enkelt. Har haft en otroligt mysig helg med min pojke och en lång skoldag idag att starta upp vecka 40 med. Härligt! haha. I fredags drog jag med Annie och Hanna till stan för lite shopping och fika som sagt, vi satt på roberts ett bra tag och fettade oss och hade det jätte bra, shoppingen blev dock inte så mycket av bara lite grejer men ah, inget stort så jag sparade lite money. På kvällen hade min älskling kommit hem med tåget så jag fick besök här lite senare :) Bara mös av att ha honom hos mig igen och resten av kvällen fick mysas vidare, film, chips, cola osv. Riktigt bra fredag, sedan slocknade vi ganska precis direkt när vi la oss ner haha.

På lördagen drog vi oss in mot stan och mötte upp Pontus och Sofie! Vi hämtade Max och Pontus Kite grejer och drog till kattegattskolan och dem åkte ladkite på fotbollsplanen, dock va la vinden sådär så vi kilade ner mot stranden där dom två fick roa sig med kite medan jag satt och diskuterade med Sofie hur galet sugna vi var på godis eller ville in i bilden igen för det var skit kallt haha. Men det var kul iaf, och jag åkte skateboard med hans landkite mot bilen sen, skickligt i know, ni behöver inte kommentera det =)
Kvällen hade vi tänkt göra lite mer galen än fredagen men halmstad var skadat dött och allmänt segt denna lördagen så vi stannade hos Max, fastnade framför filmen "Space" (som var skit bra!) så vi orkade inte anstränga oss allt för mycket för att leta fest den kvällen iaf! Vi gick däremot bort till videomix och handlade en fet godispåse och drog hem till filmen igen. Hade även lite knäppis-mea-max kul med en videomix påse osv. hahah. Typiskt dig. Så ännu en mysig kväll, kände dock att jag behövde en lugn helg med min Max så de va rätt bra trots allt att det itne blev fest haha ;)

Söndagen skulle jag ha släktfest! Så efter frulle å så hos Max drog vi hem hit på släktkalas, fick träffa släkten, min fina kusin, fick fina grejer (och pengar som ska shoppas upp lite granna på onsdag!) så det var välidigt mysigt! Åt grillat, glass & varma hallon och annat gott så det satt inte helt fel! Senare på kvällen drog vi oss åter hem till Max, drack oboy och nana mys. :) Imorse va la inte riktigt lika mysigt när klockan ringde sådär runt 7 och ville ha upp oss till skolan. Men vi klarade av att ta oss upp och genom skoldagen! Soft vill jag lova. stolt. Lite projekt, bajsmatte, psykologi och sånt så va vi la klara för denna dagen! Suuuper! yeah.

Har precis tryckt i mig massa käk så hade tänkt låta det smälta ner i min mage lite sedan ska löpkläderna på och så kör vi! Jag ska fan träna, har vart onyttig både fredag, lördag, söndag. Inte okej mea, inte okej alls. Nu ska jag fan ut och skaka mitt as! Ni ska allt få en outfitbild så ni inte tror jag lurar er, jag vet det är ett stort och jobbigt (extremt jobbigt...) steg för mig så vill liksom ha det i mitt arkiv jue. Jaja. Puss på er, nu blire lite bloggkikning at first! Borde kolla på fysiken men jag tror nog jag sparar den tills imorgon eftermiddag!


hahahha, såhär cool va max på vägen hem från VideoMix! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0