Mitt ny(ttig)a liv börjar.. NU!

Hej och hå vad fan har flugit i mig egentligen?! Var nyligen och handlade med mamma och nu är kylen och frysen full med frukt, russin, nötter, olika frön och pulver och min kalender är fullbokad av träning! Morgonen ska i framtiden bestå av smoothie:
1 dl naturell yoghurt.
fryst frukt. (gott?!)
1 msk krossade linfrön. (Mättnad.)
1 tsk nyponpulver. (Antioxidanter.)
Juice om man vill, (blir antagligen godare då!)
Detta har jag inhandlat + mellanmål (Nötter, torkad frukt!) som jag ska ha mellan lektionerna de längre dagarna. Sedan kör jag på en jogging tur 2 gånger i veckan till att blrja med, sen ökar vi! Och gymmet får besök av mig si sådär 2 gånger det också skulle jag tro. Lite tid måste man ju ha till plugg och fritid. yes box, nu kör vi! På riktigt! jag är as taggad faktiskt på att börja komma igång lite, få bort mitt sötsug och äta nyttigt! Donken och mina älskade chokladpuffar - bye bye. Frukosten nu mera blir smoothie + ägg på grov och nyttig macka! Äggen håller ju i kylen om man kokar dom dagen innan, men det visste ni väl ? =) Nej, nu ska jag hoppa in i duschen efter att ha vart ute en runda med löpskorna runt fyra, jag ÄR fräsch idag, jag vet. Sedan ska jag fortsätta att läsa tips i min fitness tidning för att komma igång! As bra tidning. Jag vet, jag låter som om jag ska ändra om mitt liv och blablabla, men hey? Jag ska käka nyttigare och börja träna lite smått. That`s it. Det betyder absolut inte att jag inte ska unna mig chips eller en bakad potatis med curry kyckling då och då. Nej då skulle jag typ dö av tråkig-mat-vana. Nu blev jag as trött, Puss & Hej Leverpastej.




Max har även lärt mig jobbigaste magövningen ever men den ska tydligen vara skit bra. Hej, den ska jag träna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0