Nu bloggar vi!

Sådär ja! Nu har jag lite dötid att slå igen så tänkte jag kan uppdatera er lite smått med vad jag hållit på med i helgen! Fredagen började med skolan, som vanligt. Det inkluderade fotografisk bild A där vi fick ett par sjukt coola bilder! Riktigt grymma är vi va;) Och efter det drog vi oss in till stan en snabbis, jag och Hanna. Vi hämtade min nya fina rosa kamera, köpte en kalender så jag får lite ordning på mitt liv och fixade lite grejer inför kvällen! Sedan drog vi oss hemmåt mot Hanna där vi duschade, åt godis och photoshopade våra bilder vi tog på förmiddagen! Asså åh, vilka under photoshop kan göra! ;) Måste införskaffas, hanna skulle se om hon kanske kunde fixa det åt mig med hennes skiva annars blir jag lite fattigare på mina besparingar, för det programmet måste jag bara ha till denna kursen! :)) Vid sextiden kom Annie, Amanda, Felicia och Maja upp till oss och vi började måla naglar, välja kläder, fixa hår, käka svingod mat osv. Sedan blev det förfest och tagga galet! 1, 2, 3 fanta och rosé ;) Vid nio tog vi bussen ut till Julia, är inte bussresan lite en del av förfesten? Massa sång och happy faces?! Kvällen fortsatte riktigt bra hemma hos födelsedagsbarnet med massa dans, prat och sköna människor så tack för detta gumman! :)

Idag har jag bara myst med min älskling, vi har kollat en film ( riktigt bra faktisk! ) vart ute i solen (!) och ätit kladdkaka (a) Nu drog han sig precis mot Mange & Jacob för tv-spel och pizza och jag planerar min kväll här hemma då jag är helt ensam i hela huset ikväll! Awesome. Vi planerar iaf en filmkväll. Var tänkt att dra ihop en partynatt men alla var väl lite halvslitna efter gårkvällen så film och snack räcker nog gott och väl för oss idag! Imorgon bitti ska jag börja dagen med en jogging tur, sedan ska jag bosätta mig i fysikens värld under hela dagen, eller ah, förmiddagen iaf. En fika eller träffa min pojke sen eller något får man ju nästan göra. Fysiken tar ju faktiskt inte hela dagen! jag och Max har även planerat in träning! Jag ska fan komma igång nu. Jag ska bli lite mer fit och fast! haha. Ska träna iordning min kropp, min mage, mina ben, min rumpa. Jag ska! Så på måndag ska jag och min egna lilla PT till form och gymma! hahah. Sen ska jag nog försöka traska ner där tre gånger i veckan, efter skolan, på någon sovmorgon eller någon söndag då vi annars bara skulle slöat i Max säng! Toppen att det är så nära, och att jag har max som kan tvinga med mig lite! Jag ska allt komma i form nu. 2 gånger i gymmet/ vecka och ett MRL pass! Någon gång trycker jag nog in lite spinning, jag älskar det! Yes, det känns bra. jag har en kalender, ett prov att klara av och en träning att ta tag i! Nu kör vi!




2 bilder från igårkväll! Mer orkar jag inte lägga upp nu. jag ska ladda ner filmer och städa iordning på mitt rum så mina vänner inte tror det är nasse (gris...hahahha.) som dom kommer hem till! Puss på rumpan.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh kladdkaka är verkligen inte fel. Tro jag ska baka det...:P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 16:23:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0