Nyduschad & fräsh!

nemen ser man på, tja bloggen! Tänkte uppdatera er lite om mitt stressiga, perfekta, underbara och just nu helt braiga liv. Igår blev det ut och jogga en liten runda på 3 km, när jag kom hem blåste jag upp pilates pollen och körde ett eget core-pass på 25 minuter. Helt slut i hela kroppen var jag sen, yää. Efter detta och en dusch kom min älskling hit!! Wiie. Han och jag bara mös hela kvällen, jag blekte håret lite och sedan avslutade vi kvällen med kladdkaka :) Idag var det väl inte skiiiit kul att gå upp, de ösregnar, blåser, är kallt och ah, allt de dära som e så galet jobbigt att mötas av på morgonen! Vi tog väl en snooze stund på sisådär en 40 minuter innan vi kom upp, men det är galet mysigt att ligga kvar och mysa på morgonen, det spelar ingen roll hur tidigt på morgonen det är!

Idag i skolan gick väl allt som planerat.. typ. Vi hade lite svenska, matte, fysik & biologi, en natur-dag helt enkelt, på hög nivå! Efter skolan drog jag och mina tjejer Annie Banan och Hanna Bajs in till stan, valde ut maskerad kläder och fikade lite. Sedan rusade jag (vilse..) till Hanna Morris och mötte Max och hans baldejt då dom provade ut kläder. Åh så fina dom blev. Och min snygga pojke, jätte fint verkligen, är allt lite avundsjuk att inte jag får gå med dig! haha. Den balen ska jag absolut ta mig till! :) Efter det kilade vi hem till Max och åt lite mat, eller han åt, jag käkade en banan och drog kassa skämt. Sen drog vi ner till form och tränade en timma. Duktig mea, 1 km mer än vad jag brukar springa, it´s good. Efter massa slit och stön (misstolka inte!!) nere på gymmet drog vi åter hem till Max, badade bastu och duschade och bara myste, sedan kom mamma och Anders och hämtade mig. Nu har jag duschat på nytt då mamma ringde och sa hon stod utanför precis när vi hoppat in i duschen -.- så det var ju bara till att dra på alla äckliga träningskläder och rusa ner. äcklligt. Ja. Men nu är jag ren igen och insmord i B.U.S också! Kommer bli bra det hära. Hade tänkt sova hos min älskling men ack vad 1 ynka litet piller ska tälla till det ibland asså! Ahh... aja. Nu ska jag ta och fixa klart min individuella studieplan och motivera mig själv lite. Vi ses imorgon! Pussilipussi.


Ni kan få en bild till från Grötvik. Jag är sämst med att använda kamran, men på lördag, då jävlar ska den fram. Maskerad - så galet roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0