oktober, 11, 2010

Tjena tjena!
Precis hemkommen, fulltankad med mat och massa mango och ligger helt uppblåst på sängen höhö.. samtidigt som jag sitter och äter en massa messar min Max och frågar om jag sket i träningen..hehe, ah kanske och då fick jag ännu mer dåligt samvete när jag satt och käka och sket i och träna. Så imon, då så! Blir en joggingtur efter plugget nu istället! Skolan var skadat seg, men rullade ändå på helt okej faktiskt! Morgonen och fysiklektionen flög ordagrant iväg! Fick en massa hjälp av min pojke igår och det sista av min lärare idag, så nu ska jag fan klara det här! Jag kan, det vet jag ju! Vi fickoss några skratt under Olof och co. redovisning, hahha, klockrent! Imorgon är det vår tur, undrar verkligen hur detta ska gå! haha. Dagen avslutades med psykologi en timma och sedan drog vi oss hemmåt med bussen och here I am baby! Hade tänkt slå upp fysikbäckerna och sätta igång. Så vi hörs lite senare!


behöver jag ens kommentera att jag har den skönaste, knäppaste, underbaraste, roligaste pojkvännen i världen? Kan man ens låta bli att knäcka sig? nää! hahhahha. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0