Oslagbar kväll.

Shit, det var galet roligt igår! jag har kommit hem för ett tag sedan från Max och nu ska ni få höra om våran kväll innan jag kryper ner i bingen. :)

Kvällen började med att hanna och Annie kommer hit, jag och hanna är lite tidigare än fröken banan så vi driver tiden med att hälla aelsinjuice på golvet, sätta på lösögonfransar, sminka oss, dra på dräkterna osv. Vid nio tiden kommer annie och vi hinner ta lite pics o sånt innan taxin kommer. den kör oss till gt och därifrån ska vi sen ta bussen till Steninge. Smartheads som vi är kör bussen till gt samma som taxin och vi bränner lite cash i onödan! Men sånt är ju alltid trevligt. Right? ;) På bussen möter vi härligt folk, katter, jesus, bäbisar, djävul, superhjälte m.m. och det var vä len bit att åka.. och gå! haha. men det var det helt klart värt! Vi kom väl dit runt tio tiden, alla hade kommit, det var fullt ös, mycket folk och alla va på topp! Awesome? JA! Sen drog vi igång, vi dansade, skrattade, fottade, flummade och allt sånt som hör fester till tills klockan blev ett. DÅ blev det dags att dra oss in mot stan! Kebab-time!! bussresan var väl lagom kul, men inne i stan blev det ganska kul hahah. Vi skulle käka kebab då.. asgoda tyckte vi medan max var inte riktigt lika nöjd.. hehe. Han beställde en kebab med lite sallad och ingen tomat. I handen får han en vegetarisk kebab..typ. hahha... den var full av sallad! Det pajjade max måltid lite så vi traskade hem mot honom, mötte hans polare och x antal annat mycke folk i stan i min bäbisdräkt men det var trevligt det också!

Sedan nanade jag hos max och idag har vi bara myst. Bakat världens godaste kladdkaka + jordgubbar. Kollat filmer. Slappat. Riktigt bra söndag. Hade tänkt träna men vi bestämmde oss för att hoppa över det. haha. latisar, i know. Nu ligger jag hemma i sängen och hade tänkt sova. Imorgon ska jag in och träffa Max på dagen & framåt kvällen drar vi nog iväg på halloweenfest. Again! Awesome, då ska jag nog vara en kines.. eller pumpa. Åh, jag gillar halloween!! :) Jaja, nu ska jag allt försöka somna, jag har vart som en seg degklump hela dagen haha. Mitt rum ska även städas imorgon innan jag åker hem till max, så det så. Puss & Kram!














Stort tack till Martine som höll i festen. Och mina vänner - ni är fina.♥ (och lite störda.. men det gillas hårt! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0