sådär ja!!

Äntligen! Nu känner jag mig duktig, mätt och redo för att hoppa in i duschen och vidare till min älskling lite senare. Han ska hjälpa mig med det sista som jag inte förstår, smälta is, tillföra energi och räkna hur mycket is som finns kvar osv. osv. Hade tänkt ge mig ut på en springtur ju..hehe, nää de hinner jag inte nu, jag ska fortfarande läsa igenom allting i boken, inte räkna med andra ord och sen är min mage proppad med kyckling curry nu så en springrunda? hah, orkar inte ens lyfta mig ur sängen ju! En liten promenad däremot lät mer lovande. Det blir det. Okej, läsa igenom boken - promenad - duschen - packa skolgrejer och träningskläder - åka mot staden. Det är min kväll, antar att jag slocknar i max famn inatt, mysfaktor på hög nivå!


helt random och oinpassande bild från sommarn - i miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0