Spinning & core!

Hej onsdag! och hej bloggen! haha.
Idag körde vi en liten sovmorgon till tio sedan hade vi bara matte, fysik och biologi under dagen och slutade strax efter två! Då kilade jag, Hannibajs, Maja och Doddin in till stan, jag lämnade tillbaks lite kläder, Maja inhandlade träningskläder och sen satte vi oss på espresso house med lite käk/fika. Efter detta och en massa snack kilade jag ner till Form, körde ett spinningpass (jävligt jobbigt!) med mamma och ett core pass och nu är min kropp så gott som död. Skulle träffat min älskling men han var på gymmet, jag var klar, han har prov imon och jag kommer nana sent inatt känner jag, sov ju fan 11 timmar inatt. Haha. Så bäst han får sova och plugga. Nu ångrar jag mig dock att jag åkte hem.. fan. Jaja, jag ska sätta mig med engelskan och imorgon efter skolan SKA jag träffa max! Vi ska sätta oss och fika eller något sedan bara mysa av varandras sällskap skulle jag gissa på. Det blir mysigt. Och en dag utan träning är väldigt behövligt just nu så ah, det blir gött. Men på fredag ska vi nog lyckas ta oss till gymmet va ;) kan ju inte vila heeela helgen faktiskt! Imorgon börjar jag halv tio och slutar halv tre, rätt så soft dag ändå! Yeah, aja, nu var det engelskan som skulle göras då jag har prov på fredag.. det kommer ju gå bra...hehe (a) matten hade jag också behövt komma ikapp i. Söndag = pluggdag för mig (eller mys med älskipälski!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0