sussa kudden !

Missade top model! Jag missade det! Fan, det första avsnittet missade jag! Bajs också. Satt och väntade i en timme och kollade på fyran, när klockan blev nio bytte jag till trean men då hade det redan varit -.- jaja vilken tur man kan ha då! Wow asså. Jaja, de kommer i repris skulle jag gissa på, någon som vet när bara så skulle det vara awesome! Just nu är jag helt jväla slut och ligger med gott samvete i sängen och lyssnar på "Whaea" med skaburbian som är så galet skön låt! Lyssna! Funderar på om man kanske skulle ta och mysa in sig i en filt med lite sockrigt jordgubbste eller om jag ska däcka ganska snabbt i sängen. Hmm. Trot det blir det sistnämnda alltså. Imorgon borde jag helt enkelt ta tag i fysiken samt plugga en del tyska, ska försöka hinna träffa min fina kille en stund också, vi får väl se hur det blir med plugget men jag ska allt försöka hinna. Nu ska jag packa ner idrottskläder och tyskaböckerna i väskan sen ska jag försöka somna fast än att jag inte har max som ligger bakom och håller om mig:( har ju blivit till en vana det dära, och vanor är jobbiga att klara sig utan helt enkelt! Puss på er! ♥


god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0