Tagga Lördag!

Igår efter skolan drog jag, Maja och Hanni in till stan en snabbis, kikade i affärer och satte oss på MC donalds för att testa den nya burgaren, tyvärr smakade den bajs. tummen ner för den! Vid fem kilade jag ner till form och mötte upp Max, vi tränade någon timma och sen var jag helt död. Jag som inte hade tänkt träna alls igår körde nog en halvtimme konditionsträning iaf, tycker det var bra! Sen socialade jag mig med hans pappa medan han tränade klart! Efter träningen drog vi hem hit och som ni läste i förra inlägget spenderades kvällen sen med Max-mat, chips, film och massa mys. Tyvärr slocknade jag typ elva så min kära älskling fick va ensam uppe och glo film till mitt i natten. hehe (a) Utvilad idag iaf, och tur det för ikväll vankas festligheter! Jag ska hoppa in i duschen nu och om si sådär 2 timmar tar jag busselibussen till hanni för förfest och sånt! Vid nio går bussen från stan och sen taggar vi satan i gatan. Ikväll kommer blir hellyckat, verkligen!! :))

Måste kila in i duschen nu, vi hörs imonkväll, jag sover antagligen hos max sen ska vi ner och träna imorgon men på kvällen kommer jag nog hem för lite matteplugg eller så. Vi får se, om jag känner oss blir det nog till att nana tillsammans iaf, så vi hörs nog inte förrens på måndag. En outfit kommer dock upp innan jag sticker till lillbajs! :)


Din kropp tätt mot min, jag hör dina andetag i mitt öra, jag hör ditt hjärta slå och jag har dina armar runt mig. Jag älskar det. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0