Träning idag ya!

tjeeena, jag är helt jävla död nu. haha.
I skolan blev det en ganska lång dag och en och en halv timmes innebandy, det var faktiskt riktigt jobbigt, jag kämpade lite mer än vanligt då både Alice och Max sagt till mig att skol idrotten inte räknas som träning! haha, joho då, jag blev astrött och svinvarm! Så där tränade jag bort lite kalorier. Efter skolan mötte jag min älskling och vi drog till gymmet! Eller först smet jag inom bikibokkan och köpte en tröja men sen så! Till en början var det väl mest flumm och snack från min sida men sen fick jag faktiskt till det där ett tag ( eller ah, lite granna iaf) har fått en egen liten PT som visar hur man ska göra och som jag dessutom hade skitkul med där nere på gymmet! Det gillas! Imorgon blir det kanske en tur till Core Balance, lovar dock inget, då jag trot att min kropp kommer vara rätt stel imorgon om jag säger så! Och vi glömde stretcha också! Eller ah, enligt Max gör man inte det, men det ska minsann jag göra i fortsättningen. Japp, jag har min egna fina Max aka lite som min mini tränare, visar och skrattar haha :) liiite svag e jag kanske, särskilt i underarmarna..inga kommentarer mer om det! Nää, men nu kör vi tycker jag, jag och Max sa vi satsar på att jag följer med han dit två gånger i veckan. Sen kör jag klart lite spinning/core/step eller tar en jogging tur lite då & då. Joggingturerna ska jag försöka öka till två gånger i veckan! Så jag bränner bort allt fett man har och bygger upp lite muskler, iaf i ryggen och magen! Armarna kan få bli liiite starkare dom också! Härligt. Det låter bra. Nu fryser jag som ett as och hade tänkt hoppa in i duschen, sedan ska jag lägga mig med fysiken! Eller ah inte ligga med fysiken...men ah, asså plugga fysik ;) c ya later. Och Max, tack för hjälpen hörru, nu kör vi tycker jag! Jag ska komma i form och bli slank! hahah, de hette tydligen så! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0