träningsvärk..

Min kropp är ju verkligen inte van vid nyttig frukost, jogginturer och en tripp till gymmet några gånger i veckan! Så nu sitter jag här med en väldigt jobbig träningsvärk men det känns ändå rätt gött att man jobbat lite med magen då i alla fall! Idag blev det en tripp till gymmet med max, körde 25 minuter som uppvärmning på bandet och sen en snabbis i gymmet. Det räckte! Nu är jag hemma och hade tänkt sätta mig ner med engelskan så jag kan få va med min bajskorvsälskling imorgon eftermiddag och nana med honom!! Yes, box. Vi hörs lite senare eller något i den stilen. Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

knas med träningsvärk

2010-12-18 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0