Trying is just another word for failure

That`s right! Jag ska fan inte sluta nu. Min träning är igång.. den där hälsosamma kosten går la sådär men okej, från och med NU är det stopp med det också. Dock ska jag inte slita ut mig mer idag, än lite sit ups och ryggövningar. Gymmet besökte jag igår och det ska få träffa mig imorgon efter skolan också, så jag behöver vila. Känner jag håller på att bli sjuk också kanske, då är det definitivt inte läge att dra ut och spring nu! Men om man kollar på det hela ska jag faktiskt försöka klara det. Ska man ge sig in i något som e jobbigt/tråkigt (träning, skola..) då ska man antingen göra det eller skita i det. japp. Vad ska lilla jag hitta på idag då? Jo, jag har en jävla massa att göra tydligen, jag som bara trodde jag hade engelska att göra..hah.

♥ Skriva idrottsplanering till imorgon.
♥Skriva mitt engelska arbete som ska vara inskickat senast fredagkväll.
♥skriva en tyskaläxa, en liten debatt om djurförsök som jag sen ska snacka om i 2 minuter, inte så länge, men på tyska räcker det gott och väl!

Jag har som sagt lite att göra innan jag fåt lön för mödan. Den lönen blir iaf as nice, och välbehövd, och den ska spenderas med vänner och min älskling! Jaja, det är väl bara till att bita ihop och köra på nu ju, och hey, jag ska inte försöka fixa det här med plugg och träning, vänner, pojkvän, familj, ah, pussla ihop mitt liv, nej, jag ska klara det, jag ska klara det så galant och fint så det är inte sant! Ska försöka ta mig ut till min fina farmor och farfar i tylösand någon eftermiddag också, saknar deras mysig hus och att bli lite bortskämd med massa godis och läsk haha (a) Japp, dit ska jag ta mig någon dag, har inte träffat er på länge! Men nu, allra först blir det till att skriva min planering tills imorgon. Och om någon av er har en liten tanke om vad en hjälte egentligen är så är det bara till att kommentera ;)

en bild från när vi var i grötvik med foto gruppen och fottade! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0