Yeey, today is a good day.

Hemma från skolan precis, sket i gymmet d jag inte fick med mig Max och ska snart ut i det skit fina vädret och springa en runda! Väldigt skönt, ska bara vänta en kvart så inte min goda macka gör så jag får hll på direkten. I skolan gick allt bra, jag fick mvg på en grej jag lämnat in (och detta räddade min dag då som ni kanske förstår) och idrottsplaneringen fick jag också lämnat in. Allting rullar på, jag ligger lite f ö r e i matten och jag fattar! Mattestuga, byebye här kommer jag! :) Nu ska jag fortsätta kolla Project runway en stund sedan ger jag mig ut. När jag kommer hem igen blir det hårblekning och skriva klart engelskan! Ikväll kommer kanske Max hit på lite mys, hoppas på det, vi ses lite sällan tycker jag! jaja, vi får väl se. Hejsvejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0