09.19

God morgon! asså fyy va skönt att få sova ut, slocknade direkt när jag la mig vid tio igår och vaknade nio imorse. Det behövdes verkligen och nu är jag helt utvilad, pigg och har 2,5 timmar tills bussen går! Så jävla nice! Ska snart hoppa in i duschen, sen måste man ju hinna med lite lunch också! Sitter och bläddrar lite mellan fb, kenzas, kissie, hannas och annies bloggar också, alltid trevligt!

Så, ska till skolan typ 2,5 timmar idag bara, sedan ska jag med mami och handla, kolla snäll dotter hon har va som åker iväg till MAXI och handlar en fredagseftermiddag! haha, grejerna är dock till mig men jaja, jag är duktig då om jag vill de :D ska även föröka komma ihåg att köpa en mascara och fransar, glömde det igår också (y) Eller ah, glömde och glömde, köpte en sallad och lite så, sen hade jag ungefär 77.50 kr kvar på mitt kort! Såå trevligt! hehe.. nää inte så, så jag sket i det, måste alltid ha lite reserv pengar ju i kris. Efter det hade jag bara tänkt softa ikväll, inte göra ett piss men vet inte om jag känner för det länge.. kanske att lite party låter mer lockande? men jag borde ist vila och ha astråkigt så jag e astagg och pigg imorgon! Vi får se, man behöver ju inte komma hem sådära bajssent lixom! :)) Nää hörrni nu är klockan mycket och detta inlägget har tgait typ 6 minuter. Så nu ska jag in i duschen. Hörs sen, ni kan nog få en dagens facelook iaf, hela outfitten e jobbig när man ska fotta själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0